Szukaj tylko w dostępnych
Szukaj w opisach

Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Autorzy: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o.
ISBN: 9788326438653
Stron: 246
Kod ksi: WOLT-6209*
Cena:
59.00 zł
Opis książki
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:

cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.